اخبار

دیدار با حمید داود آبادی نویسنده جانباز و عکاس دفاع مقدس / ۲ اسفند ۹۴

دیدار با حمید داود آبادی نویسنده جانباز و عکاس دفاع مقدس / ۲ اسفند ۹۴

اختتامیه جشنواره وب ایران که در تهران برگزار میشد، زمینه ای شد که به دیدار آقای حمید داود آبادی برویم ساعت حدودا ۱۴ بود راستش آدرس را با کمی سختی پیدا کردیم  چون مسافر بودیم و با دو بار زنگ زدن به حاج حمید دوست داشتنی توانستیم آدرس را پیدا کنیم، ساعت حدودا ۱۵:۳۰ بود ایشان را دم در دفترشان دیدیم به ایشان سلام کردیم و وارد شدیم از چند پله بالا رفتیم و به اتاق ایشان وارد شدیم اتاقی که اگر چه مانند اتاق مدیران حالایی نبود، ولی احساس آرامش خاصی در این اتاق میکردم.

در مورد پلاک هایی که در بالای در اتاق ایشان آویزان بود خوانده بودم به همین خاطر خیلی برایم جالب بود که از نزدیک آنها را دیدم.

بایکدیگر بسیار صحبت کردیم خندیدیم و سوال کردیم و تنها چیزی که از ایشان دیدم با وجود نوشتن ۳۰ یا ۴۰ کتاب خاکی بودن و صمیمی بودن ایشان بود فردی خندان و دوستداشتنی. – برخی با نوشتن ۲ یا ۳ کتاب غرور برشان میدارد و خودشان را گم میکنند- در این دیدار از راهنمایی ها و توصیه های ایشان بسیار استفاده کردم.

ایشان کتاب زیبای ” دیدم که جانم میرود” را برای خواندن توصیه کردند کتاب بسیار جالبی بود. رابطه میان دو دوست در این کتاب که برای ۱ ساعت هم تحمل جدایی از یکدیگر  را نداشتند برایم جذاب بود و اینکه در آخر یکی به نام مصطفی کاظم زاده  شهید میشود. من با خواندن این کتاب آرزو میکردم ای کاش به جای آقا حمید بودم و شهید مصطفی کاظم زاده دوست من بود ولی… بگذریم  کلمات و اتفاقات در این کتاب خیییییییلیییییییی با احساسات آدمی بازی میکرد. آقای حمید داود آبادی بسییییییاااااار متشکرم. از برخورد گرمتان، از میهمان نوازیتان، و از این کتاب قشنگی که امیدوارم همه مردم روزی این کتاب را بخوانند.

امیدوارم در آینده ای نزدیک همدیگر را دوباره ببینیم.

برای دیدن تصاویر بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا