اخبار

نمایشگاه بین المللی مشهد / به مناسبت دهه فجر ۹۴

جمعه سی ام بهمن ۱۳۹۴

روز اول: در طول این ۱۰ روز مشهد هوای متفاوتی داشت، سرد، گرم، خیلی سرد… و ما ۲ شب پیاپی به نمایشگاه رفتیم.شب اول هوای خیلی سردی داشت و ما بدون امکانات به نمایشگاه رفتیم. در بدو ورود خانمی جلوی ما را گرفت و گفت در مورد انقلاب مستند میسازند و توضیحش تمام شد ما هم کارتی به او دادیم. ایشان گفتند کار جالبی دارید بیایید برای فیلم برداری و مستندسازی به اجبار یکی از دوستان فرم را پر کردیم و رفتیم نزدیک دوربین، خوشبختانه یک نفر زود تر از ما رسید و مصاحبه کرد و ما فرصت را غنیمت شمرده و رفتیم، روز اول از دو یا سه غرفه بیشتر بازدید نکردیم.

در این عکس یکی از دوستان میخواست یک عکس در ۴ ثانیه از ما بگیرد که…

روز دوم: با امکانات به نمایشگاه رفتیم پرچم رسانه را هم با خود بردیم. کلیات نمایشگاه خیلی خوب بود غرفه های جالب و متنوع اما ای کاش ساماندهی میشدند مثلا غرفه های رسانه ها در یک جای مشخص قرار میگرفت، یا نقشه غرفه ها را در ابتدای ورودی به مردم میدادند. از صحنه های جالب این نمایشگاه گروه تئاتری بود که در نمایشگاه راه میرفتند و انسانهای مجسمه ای و… بود.

ماجرای عکسی که بر دیوار نوشته شده مرگ بر شاه: در این عکس یکی از دوستان میخواست یک عکس در ۴ ثانیه از ما و پرچم شهدا بگیرد، که ناگهان یک عکاس سر رسید و از ما خواست که یک عکسی بگیرد -با این مضمون که مردم در حال عبور از جلو ما هستند و مردم باید در حال عبور تار بیفتند- این ۴ ثانیه شد ۱۰ دقیقه و در آخر هم از این که عکس را دیر گرفته بود عذرخواهی کرد ولی هرجا که هست موفق باشد.

ان شاء الله، سال بعد نوبت غرفه ماست اگر زنده باشیم و اگر خدا بخواهد.
العربیه: علم اعلام الشبکه الثامنه فی معرض الدولی بمشهد بمناسبه “عشره فجر” الثوره الاسلامیه فی ایران
——————————————————
فارسی: پرچم رسانه وب هشت و شهداء جهان اسلام در نمایشگاه بین المللی مشهد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

برای دیدن تصاویر بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا