اخبار

سفر به تهران و شرکت در هشتمین جشنواره وب ایران برای دومین بار

شنبه هشتم اسفند ۱۳۹۴

بالاخره در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه شب شنبه، با قطار به سمت تهران حرکت کردیم، لوازم ما در یک کیف-دوشی خلاصه میشد از پرچم سایت و کتاب و دوربین و دفترچه ای برای نوشتن.

گردن آویز هشتمین جشنواره وب ایران

ساعت ۱۱ به تهران رسیدیم و با اتوبوس های بی آر تی به سمت پارک ملت حرکت کردیم تا یکی از دوستانمان را ببینیم. ساعت ۱۲ به پارک ملت رسیدیم.

تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه منتظر ماندیم که ایشان آمد و بعد از نیم ساعت با هم به سمت دفتر آقای حمید داوود آبادی حرکت کردیم در گزارشی جداگانه به این دیدار خواهم پرداخت.

بعد از دیدارمان با آقای حمید داوود آبادی به سمت برج میلاد میرفتیم که به پارک شهر رسیدیم و در آنجا بود که برج میلاد از ذهنمان پرید و یک ساعتی در پارک ماندیم. به یاد یک نماهنگ افتادم که در آنجا ساخته شده بود (مرگ بر آمریکا) حامد زمانی را چند دانش آموز آنجا خوانده بودند.

بعد از آن دوستم به خانه خود فت و به دلایل خاصی نمیتوانستم شب را به آنجا بروم که یکی دیگر از دوستانم مرا به خوابگاه دانشگاهی خود برد عجب رفقایی پیدا کرده بودیم خلاصه آن شب خیلی ها ما را خنداندند. در کل زندگی دانشجویی خاطرات خوشی دارد و ما یک شب را با این خاطرات خوش، گذراندیم. دمشان گرم.

صبح بعد از نماز ۱ ساعت خوابیدیم و ساعت حدودا ۷:۳۰ به سمت جشنواره که در کنار پارک حقانی و در کتابخانه ملی برگزار میشد رفتیم، در بدو ورود گردن آویز هایی دادند که بر گردن بیندازیم اسپانسر های برنامه هم که پگ هایی دادند از سیم کارت و کارت های تبلیغاتی.

جشن با تاخیر ۴۵ دقیقه ای شروع شد و گروه هایی را بر روی سن می آوردند و از موفقیت در فروش اپلیکیشن هایشان میگفتند. خیلی استفاده کردیم از توصیه ها و نکاتی که بیان کردند.

عده ای زمین خورده بودند ولی نا امید نشده و راهشان را ادامه داده و به موفقیت بزرگی رسیدند. همه آن ها از اندک شروع کرده و کم کم کارشان را گسترش داده بودند. و عده ای شانس و بخت با آن ها یار بوده و در همان آغاز کار به موفقیت نهایی رسیده بودند.

ساعت به ۱۸ رسید و معرفی برترین های جشنواره شروع شد راستش امسال موفقیتی کسب نکردیم توقعی هم نداشتیم در جشنواره متوجه شدیم افراد برای موفقیت اپ هایشان کمتر از ۵ میلیون تومان تبلیغ نکرده اند حالا ما که ۱ میلیون تومان جمعا تبلیغمان شده بود و با یک وبلاگ خیلی سطح پایین و با اپلیکیشنی که تازه کارش را شروع کرده بود به جشنواره رفته بودیم، جای خود دارد ولی ان شاء الله جشنواره بعدی و در جاهای دیگری هم هست. هدف ما برنده شدن نیست هدف ما معرفی راه شهداست.

پایان

برای دیدن تصاویر بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا